söndag 10 februari 2013

Fotomodell

Idag har vi tagit foton med farmor, Stig och kusinerna Tora och Maja och Mathe och Annelie. Lilly var duktig, hon verkar ha talang :-)

Sen har Lilly spenderat större delen av dagen sovandes. Det har varit många nya intryck som behöver smältas med lite sömn.



1 kommentar: