Idag har vi tagit foton med farmor, Stig och kusinerna Tora och Maja och Mathe och Annelie. Lilly var duktig, hon verkar ha talang :-)
Sen har Lilly spenderat större delen av dagen sovandes. Det har varit många nya intryck som behöver smältas med lite sömn.


Vilken söt bild! Hihi... Hon ser bara för nöjd ut!
SvaraRadera