onsdag 6 februari 2013

Redo för resa

Idag har vi packat inför första resan till Nybro! Det ska bli spännande att se hur det går.

Lite bilder från dagen:







2 kommentarer:

  1. Lilla solstråle det kommer säkert att gå bra. Hälsa mormor o morfar.

    SvaraRadera
  2. Jag tror att Lilly kommer att trivas mycket bra i Nybro.
    Hon ser så gullig ut.

    SvaraRadera