torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Idag har vi haft besök av kusin E, Tobbe och Winston. Det var mysigt, Lilly såg Winston för första gången, allts tittade på honom. E klappade Lilly många gånger.

När Niklas kom hem var maten nästan färdig, och så hade vi gjort mysigt med tända ljus och brasa.



1 kommentar: