Idag har vi haft besök av kusin E, Tobbe och Winston. Det var mysigt, Lilly såg Winston för första gången, allts tittade på honom. E klappade Lilly många gånger.
När Niklas kom hem var maten nästan färdig, och så hade vi gjort mysigt med tända ljus och brasa.


Det ser trevligt ut! Gott med vin igen va?
SvaraRadera