tisdag 3 februari 2015

Long time...

Ja nu var det ett tag sen senaste inlägget... Vad har hänt sen sist då? 

Lilly har börjat på gymnastik! Det är poppis både hos Lilly och mamma och pappa. 

Sen har Lilly varit lite snuvig och förkyld och varit hemma från förskolan och varit hos mormor och morfar. Mammas lediga dag spenderade vi på bibblan i Frölunda och på IKEA. 

Super-Lilly med alla sina halsband. 

Lilly har fått en ny kusin också! Majken. Det tog dock ett par träffar innan Lilly rörde henne. Mamma frågade efter första tillfället om L hade klappat m. -"nej, jag hade ingen handsprit" blev svaret. :-)


Lilly hjälper till att laga mat och smakar lite på ketchupen. 

Nu är Lilly sjuk igen, ögoninflammation. Hoppas på snabbt tillfrisknande!! 

Lilly sjunger väldigtyckrt nu. Favoriter är Pippi-visor och Emil-visor. Det händer då och då att hon sitter vid pianot och spelar och sjunger. Det är underbart vackert! I alla fall i mammas öron. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar