Idag var det studiedag på föris, mamma och Lilly gjorde då premiärbesök på lekhuset med Tobbe och Ester. Det var mycket uppskattat av oss alla och dit kommer vi åka igen.
Mot slutet av de tre timmarna blev Lilly trött...
Då åkte vi hem och myste i soffan med film och te. (Lilly drack också) sen var det kalas för Hoppe, med sång och ljus.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar