måndag 12 januari 2015

Premiär på lekhuset

Idag var det studiedag på föris, mamma och Lilly gjorde då premiärbesök på lekhuset med Tobbe och Ester. Det var mycket uppskattat av oss alla och dit kommer vi åka igen. 


Mot slutet av de tre timmarna blev Lilly trött...

Då åkte vi hem och myste i soffan med film och te. (Lilly drack också) sen var det kalas för Hoppe, med sång och ljus. 

Lilly somnade näst intill ovaggad ikväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar