Vi träffade sysslingarna Vilgot och Axel och kusin Tora och så lite blandade vuxna människor. Sen var det skönt att slappa i soffan lite.
Ester och Lilly fick följa med Tina till stallet och rida på Selma! Vilken lycka. När Lilly fick veta det sa hon :Det är inte sant!
Sen drog vi vidare till mormor och morfar. Där gjorde vi utflykt, gjorde knäck mm. Lilly blev helt förkrossad när knäckformar välte.
Katastrof!!
Trollbundna av Kalles jul. Innan klanen Josefsson dök upp.
Lilly var inte alla rädd för tomten utan gick gärna fram själv och hämtade paketen. Hon var också väldigt intresserad av alla paket och vad som fanns i dem.
Hos farmor träffade vi också sysslingarna Agnes, Hedvig och Hjalmar. Lilly blev lite sotis när Hedvig satt i pappas knä, men det fanns plats för två.
Hos farfar blev det ännu fler julklappar, mat och umgänge.
Lilly visade att hon kan sjunga julsånger och även engelska sånger. (Twinkle twinkle)
Lilly somnade på den kalla promenaden.
Farfar försökte lägga Lilly, men inte ens Taube fick Lilly att sluta babbla... Sem lastade vi bilen full och körde hem igen. Vilken härlig jul!! Tack för alla fina julklappar.












Inga kommentarer:
Skicka en kommentar