Lilly och Ester har tagit hand om pappa Nikke idag. Det här gjorde vi... Frulle, pottbesök, lekplatsfika, tv-tajm, sjörövarleklek, pluttning, målarfärgning, fika och mys med mamma. Som pappa Nikke sa: En underbar dag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar