Innan pannkaksfrukosten stod på bordet sprang Lilly runt och ropade. Det är min födelsedag idag!
Gästerna droppade in under dagen och vid 14 var det fika med tårtor från Frost.
Lilly hade moster Emmas gamla klänning på sig idag. Den har mammas mormor sytt och mamma hade en lika dan när hon var liten.
Hela dagen var såå rolig och Lilly fick så mycket presenter. När klockan slog 22 rann bägaren över och Lilly behövde tas om hand och sövas av både mamma och pappa.
Grattis vår stora tjej!!
Dagen efter var Lilly pigg igen och testade en av julklapparna.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar