onsdag 7 januari 2015

Jippie! Lilly är 2 år!

På lördagsmorgonen hörde vi Lilly ropa. Pappa! (Hon har under julledigheten lärt sig att det inte är någon vits att ropa på mamma). Vi gick in med ljus och paketer, sjungandes ja må hon leva. Lilly sa :Mamma, mamma. Förvånad över att hon kom in. Paketen var bra och intressanta. Några var i älsklingsfärgen rosa. 

Innan pannkaksfrukosten stod på bordet sprang Lilly runt och ropade. Det är min födelsedag idag!
Gästerna droppade in under dagen och vid 14 var det fika med tårtor från Frost. 
Lilly hade beställt blåbär också. 

Spänt väntandes på tårtan... 

Lilly hade moster Emmas gamla klänning på sig idag. Den har mammas mormor sytt  och mamma hade en lika dan när hon var liten. 

Hela dagen var såå rolig och Lilly fick så mycket presenter. När klockan slog 22 rann bägaren över och Lilly behövde tas om hand och sövas av både mamma och pappa. 

Grattis vår stora tjej!!

Dagen efter var Lilly pigg igen och testade en av julklapparna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar