söndag 15 februari 2015

Gott och blandat

Sjukdomarna hänger i, Lilly hör väldigt dåligt pga öroninflammationen. Under lördagen började näsan rinna och hostan komma. Lite feber på söndagen och så ögoninflammationen som vi kämpar emot. Men vi har gjort roliga saker denna helgen också! 

Fredagen ihop med pappa spenderades hos Anders R och sen hemma hos kusin e. På kvällen kom hela bunten och vi åt mat ihop. Lilly hade saknat e mycket!
 
Lilly har fått en ny kepa, den blev en favorit direkt! 


Lördagens aktivitet blev lek och fika med Moa. Det var kallt och när vi begav oss hem till soffan och en eld i kaminen var det ingen som klagade. Alla hjärtansdag firades med frallor på morgonen, bulle till fikat och god marulk till kvällen. Lilly var uppe länge och tittade på Mello, hon sov nämligen 2,5h på dagen....

Nackhåren växer. 

Söndagen spenderades hemma hos mormor och morfar. Kul, Lilly gillar att springa runt och leka och har redan koll på var alla leksaker finns. Lite trött var Lilly efter lunch och vilade lite med morfar   . 


Nu hoppas vi på en vecka utan krämpor för på fredag ska vi åka till Nybro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar