Nu hoppas vi att vi nått slutet på vår sjukstuga. Lilly har under den senaste veckan pendlat mellan sjuk och lite pigg. Men idag har den vanliga Lilly varit framme, speciellt efter en eftermiddag på förskolan. Ikväll var Lilly verkligen full av upptåg och hade en god aptit! Lilly har klarar av ögoninflammation, nässelutslag och öroninflammation.
Hjälper mamma med pannkakorna.
I väntan på medicin på Östra.
Favoritstället.
Mamma och pappa börjar också bli friska och ska jobba imorgon igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar