Igår feber. Idag feberfri men portad från förskolan. Det blev en dag med pappa. Lilly läser ibland för sina gosedjur, ibland med utan kläder. På stan för att fika i grådiset. Thekakan satt som en smäck. Hemma igen vid lunch så blev det stekt ägg, gurka och lite pytt på sidan av. Det gäller att prioritera. Vi hann även med ett fikabesök hos kusinern e och M. Nice!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar