Vi såg en tupp igår på vår utflykt. Kanske blev Lilly inspirerad av den när hon vaknade vid 05:00 och var pigg som en mört. (Nej, vi fick ingen mört igår) Det matchade inte att pappa och mamma satt och spelade spel med Danin och Mani igår till klockan 2! Dagen har alltså blivit lite slapp och slö och Lilly vaknade på fel sida efter middagsluren, hon återhämtade sig dock efter keso och lax till middagen. Det smaskades rejält.
En cykeltur på förmiddagen avlöstes av lek i sandlådan och så sopade vi ihop blombladen från träden. Lilly fick användning av sin nya räfsa!
Lilly hjälpte gärna mamma att vattna, och när mamma hämtade vatten väntade Lilly snällt på trappan.
Vi provsatt trädgårdsmöbler, men det blev inget köp.
Imorse fixade Lilly lite mys till mamma när vi skulle kolla på Pippi. Först av med morgonrocken, på med keps och sen en filt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar