tisdag 20 maj 2014

Ärenden

Idag skjutsade pappa och Lilly mamma till jobbet för att kunna ha bilen och göra ärenden. Först en sväng på ett byggvaruhus, fika på pappas jobb (Lilly var lite blyg för pappas kollegor) och sen en stund på öppna förskolan med bl.a. rutschbaneåkning. Klart att man somnar glatt då. Terminens sista babysim (återsim) och en tur till Torget avklarades innan vi hämtade mamma. Belöningen var middag utomhus med mamma och pappa. Lilly har haft lite svårt att komma till ro de senaste dagarna. Kan vara att det är lite varmare nu än tidigare.

1 kommentar:

  1. Vikken härlig soffgrupp! Vi vinkar tillbaka från Enevägen.

    SvaraRadera