måndag 19 maj 2014

En halvdag på stan

Efter att mamma hade åkt till jobbet så gjorde pappa och Lilly sig iordning för att åka till Universeum. Som vanligt var det mycket spring på de stora öppna ytorna, men pappa fick ändå känslan av att Lilly vill ha koll på honom hela tiden. Fokus var på dinosaurie-utställningen på takrerassen, även om Lilly nästan hellre kollade in ormbunkarna. Lunchstopp på McDonalds och sen vagnssov när pappa fixade födelsedagspresenter till mamma... Vi fixade också lite i trädgården och då är det viktigt att pausa med frukt. Efter middagen grävde Lilly med mamma i sandlådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar