Vi laddade för en dag hemifrån imorse. Då är det viktigt att ha rena tänder och varma kläder. Efter öppna förskolan så sov Lilly som planerat i vagn under promenaden till simningen. Hon vaknade när vi stod utanför badet. Lunch för Lilly på badet och sen lite till när pappa åt lunch på Klippans konstcafe. När vi kom hem var Lilly trött och lekte att hon nattade dockan David. Efter maten så ville Lilly att mamma skulle läsa många böcker även om ögonen föll igen. Efter vällingen somnade hon ganska snabbt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar