torsdag 8 maj 2014

Mamma var är du?

Idag har vi haft besök av Winston. Efter lugn lek inne med kramar och huvudtvätt så blev det en långpromenad när Lilly skulle sova. Winston studsade av iver när vi drog iväg, men lugnade ner sig ganska snabbt och gick sen fint. Mamma, moster E och mormor åkte till Paris idag och Lilly var med och skjutsade till flyget. När vi kom hem igen så blev det en promenad med morfar till faddrarna där det blev middag med kusin e och morbror T. Det mesta hamnade nog i munnen. Tror pappa. Välling av fadder M! Lilly har en pixi-bok om en dinosaurie som tappar bort sin mamma och måste leta reda på henne. Han ropar "Mamma var är du?". Det har smittat av sig, så Lilly går runt och säger likadant nu, även om hon byter ut vem hon letar efter ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar