lördag 3 maj 2014

Sköna maj välkommen!

Två dagar av trädgårdsarbete har inlett maj månad för familjen. Lilly stortrivs med att vara ute och greja och hjälpa till med diverse saker. Vi har rensat, planterat och gjort fint. 

Det blev en liten tur till ankorna, Lilly fick gå ut på den lilla ön. 

Grillat hos familjen L ena dagen och fisk hos D&M andra dagen! Vilken lyx att bli bortbjuden och äta välling hos Danin två kvällar i rad. 

Hmm, när får man ta en gubbe...?!?

Bubba ligger på (sköt)bordet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar