tisdag 20 augusti 2013

Trädgårdsarbete

Idag har vi varit på promenad med de andra mammorna. Promenaden matchade Lillys sömn dåligt, så det var dags för henne att sova när vi kom hem. Sen kom pappa hem tidigt för vi skulle greja i trädgården. Lilly fick mellis på altanen medan pappa klippte gräset. 

Sen blev de så klart lite bus, pappa är ju sååå busig. Lilly reste sig själv upp mot pappa två gånger idag! 

Vid frukosten tog Lilly och stoppade bitarna av mackan i munnen! Första gången, annars brukar hon bara leka med dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar