Idag började dagen med att pappa och Lilly gick ut till stan medan mamma klippte sig. På eftermiddagen åkte vi till Johans PQ, mammas och pappas kompis. Där blev det fika och så tittade vi på hästarna.
På kvällen gungade Lilly och lekte i gräset med mormor.
Sen var det dags att sova.
Gullis, borstar du dina tänder sååå duktig du är. Kramar Esters farmor.
SvaraRadera