lördag 17 augusti 2013

Fredag!

Det är inte lätt att lära sig krypa när leksakerna stör... 
Förmiddagslur i sängen, Lilly sover alltid på mage nu för tiden. 

På kvällen kom "Arvidsson"-gänget, det blev bus och Lilly var uppe länge. Hon vägrade sova helt enkelt. Vid 23 somnade hon i alla fall tillslut. 

Idag kom pappa hem från jobbet tidigt, det var mysigt!! Fler sådana fredagar tack! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar