lördag 24 augusti 2013

Tgif!

Lilly började dagen med ett bad. Gott!

På eftermiddag/kväll gick vi till Ester. Där blev det en tur till lekplatsen bland annat.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar