onsdag 28 augusti 2013

Kompishäng

Idag roade sig Lilly med att riva ut alla böckerna ur hyllan. Kanske skulle hon välja ut god-natt-saga. 

Sen var det träff på BVC. Här är Lillys kompisar. 

Sen gick vi till bästa kompisarna Ester och Winston. Där provade vi Esters tält. Mysigt! 
 

Tobbe underhöll. Lilly ville gärna ta gitarren. 


Lilly verkar ha ont i munnen när tänderna bryter ut. Vi gav henne lite is att bita/suga på. 

5 kommentarer:

  1. Tobbe, det finns fler fler ackord, ex. C, D och E, inte bara G. Vad tittar ni på för skojigt i datorn?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Anonym, det stämmer. Det kanske var därför du valde det instrument du valde?

      Radera
    2. Är det förresten inte ett C, Anonym? Återigen; tur du valde som du gjorde.

      Radera