Lilly Pi och Alice på äventyr
tisdag 27 augusti 2013
Promenad X3
Idag har Lilly och mamma varit på tre promenader. Innan sista promenaden hängde vi på uteplatsen. Lilly är aldrig still.....
Sista promenaden gick till ankdammen, då var pappa också med. Lilly fick ett litet mellis i skogen.
Kvällsgröten smetade Lilly in hela ansiktet och på händerna. Så det fick bli ett bad innan det var sängdags.
1 kommentar:
Katarinamaria
28 augusti 2013 kl. 17:41:00 CEST
Vilken härligt aktiv tjej du är Lilly. Kramar många.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Vilken härligt aktiv tjej du är Lilly. Kramar många.
SvaraRadera