tisdag 27 augusti 2013

Promenad X3

Idag har Lilly och mamma varit på tre promenader. Innan sista promenaden hängde vi på uteplatsen. Lilly är aldrig still.....

Sista promenaden gick till ankdammen, då var pappa också med. Lilly fick ett litet mellis i skogen. 

Kvällsgröten smetade Lilly in hela ansiktet och på händerna. Så det fick bli ett bad innan det var sängdags. 


1 kommentar: