tisdag 4 april 2017

Sälen

Ni undrar förstås hur vi hade det i Sälen?! Jo vi hade det bra! Alice skötte sog exemplariskt på resan upp. Stackars Lilly blev åksjuk för första gången i sitt liv. Tur att det inte var magsjuka iaf! Lilly och Ester åkte i mormor och morfars bil, det var spännande tyckte Lilly. 

Lilly gick i skidskola, första dagen med snöstjärnorna, men Lilly hade glömt lite sen sist, så de andra två dagarna gick hon med snögubbarna. 

Sista dagen var Lilly överlycklig för då åkte hon trollskogen själv och glassstruten funkade igen!
Lilly fick medalj för att hon åkte under indiantälten i barnbacken. 

Alice hängde med mormor och morfar i stugan så mamma fick åka två förmiddagar också! Väldigt roligt. Ester gick i Nickes skidskola :-) 

På lördagkvällen körde Lilly och Ester jympauppvisning, eftersom de missade den i Göteborg. Temat var troll. 

Helgen bjöd också på spel, våffflor, grillad entrecote och mycket mer! 

Badet i bäbisbaljan var "bättre än experium".

Resan hem gick bra ända tills 2h från Götet för då började Alice gråta, sen grät hon tills Götatunneln där hon somnade så sött. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar