Torsdag, en stor dag. Dels var det kottevalen, alltså Melodifestivalen på kotten. Man fick klä ut sog, och Lilly som skulle sjunga "slå dig fri" med Emma och Ester var självklart Elsa. Med sig hem hade Lilly ett fint diplom. 

Det andra viktiga var att Lilly fick en liten kusin! Sigrid föddes natten till torsdagen. Grattis till familjen L.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar