Länge har 51 varit Lillys favorit tal. Så i måndags var det dags att fira att Lilly blev 51 månader. Det gjorde vi med en fika på sjöboa i fiskebäck ihop med mormor och morfar.
Vi lekte lite på klipporna också.
Härligt väder, men lite blåsigt så Alice trivdes inte så bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar