Efter luren åkte mamma, pappa och Lilly ut i skogen för att plocka svamp och äta mellis.
Fika i skogen är mysigt!
På kvällen kom våra nya kompisar Annie och Vidar på besök med sin mamma och pappa. Lilly var inte så intresserad av dem. Just när Lilly somnat kom en kraftig åsknall, som väckte henne. Istället fick hon somna i pappas famn. Som på den gamla goda tiden.
Imorgon börjar Lilly på sitt vanliga schema på förskolan. Då kommer vi inte vara lika flitiga på att blogga längre, så det blir nog mest på helgerna. Men den som väntar på något gott....





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar