Idag har det varit massor av äventyr och mycket folk att möta. Efter att Lilly sagt hej då till farfar och Kristina så åkte vi direkt till Nybro torg för att hoppa på tuff-tuff-tåget tillsammans med kusin e och moster E. Lilly hade inte ro att sitta still i den halvtimme turen tog utan hoppade runt i kupén. Hos farmor Eivor var det sen dags för dagens första fika (bulle). Skönt att softa på balkongen. Andra fikat (sockerkaka) intogs hos farbror M med familj. Nya kusin H var vaken en stund och Lilly tittade inte helt ointresserat på henne. På kvällen blev det middag hos farmor och Stig med glass som tredje fikat för dagen. Pappas kusin A och pappas moster N var också där. Lilly har hunnit med att träffa många roliga personer idag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar