fredag 22 augusti 2014

Sista dagen

Idag var det pappas sista dag på föräldraledigheten. När pappa hämtade Lilly på förskolan möttes han av "min pappa!", spring, kram och "jag saknat dig pappa". Pappa blev väldigt glad. Efter en bra dag (och första egna vecka) på förskolan (med bl.a. kusin e) så gick vi och handlade fredagsmat. Lilly busade i vagnen. Hemma blev det matlagning, glass, iPad, filtmys och sen sängen. Efter Lilly hade lagt sig dök farmor och Stig upp. Blir en trevlig överraskning imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar