Idag var sista dagen på mammas semester. Pappa och Lilly har en dag kvar innan inskolningen börjar. Vi har börjat öva på namnet på Lillys fröken nu. För att göra oss redo för föris-starten åkte vi och handlade lite småsaker på stoff och stil. Mamma har nu sytt en tygpåse till sovkläderna och fler projekt är planerade.
Lite målning, pussel och "ajpaj" ( läs iPad) har det blivit. Samt ett låångt bad och lite kurragömma.
David fick vara med i badet idag. Lilly tog väl hand om honom, tvättade och busade, men var inte intresserad av att torka honom när badet väl var slut.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar