söndag 3 augusti 2014

Blåbärsskogen

Det blev full rulle innan frukost när Ester och Lilly upptäckte att de var under samma tak. Hela bunten packade lite fika och gick ut i skogen för att plocka blåbär. Det var mysigt och nog hittade vi lite bär. 

Det fanns också roliga kottar och klippor att klättra på. Och Bulle är ju så gott!

Sen blev det lek, bus och bad. Och tidig nattning för de små. 

Lilly lekte med mammas telefon och detta blev resultatet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar