Vad hon ser ut att njuta av livet. Gött!
Skönt att se bilderna. Blev lite orolig för vad ni gjort hand- och fotavtryck i när jag bara läste texten.
Härligt! Sådär brukar jag också ligga när jag jobbat hårt och behöver vila.
Vad hon ser ut att njuta av livet. Gött!
SvaraRaderaSkönt att se bilderna. Blev lite orolig för vad ni gjort hand- och fotavtryck i när jag bara läste texten.
SvaraRaderaHärligt! Sådär brukar jag också ligga när jag jobbat hårt och behöver vila.
SvaraRadera