söndag 27 januari 2013

Sköna söndag

Idag åkte gästerna innan lunch, men Lilly passade på att bajsa 3 gånger innan de åkte. Bra att sätta farmor i arbete!

Sen har vi gjort hand och fotavtryck idag. Efter det var det dags för ett välbehövligt bad. Resten av dagen blir det mys.



3 kommentarer:

  1. Vad hon ser ut att njuta av livet. Gött!

    SvaraRadera
  2. Skönt att se bilderna. Blev lite orolig för vad ni gjort hand- och fotavtryck i när jag bara läste texten.

    SvaraRadera
  3. Härligt! Sådär brukar jag också ligga när jag jobbat hårt och behöver vila.

    SvaraRadera