fredag 25 januari 2013

Gå på gym

Idag har Lilly invigt babygymet. Det var roligt att se sig själv i spegeln.

Idag har Anna kunnat äta frukost, lunch och middag utan att ha Lilly i famnen!

2 kommentarer:

  1. Anna: du vet att Lilly kommer undra om en femton år varför hon hade mjukisbyxorna uppdragna så högt upp va?
    Rätt svar: det var inne 2013.

    SvaraRadera