tisdag 29 januari 2013

Nu har vi vanan inne på att åka buss.

Idag åkte vi till Tobbe och kusin e igen, bussfärden gick bra trots att Lilly var vaken.

Dagen har bjudit på promenad och sova i mammas famn. Efter jobbet anslöt Niklas och Moster Mys, det var mysigt!





1 kommentar: