Lilly Pi och Alice på äventyr
tisdag 29 januari 2013
Nu har vi vanan inne på att åka buss.
Idag åkte vi till Tobbe och kusin e igen, bussfärden gick bra trots att Lilly var vaken.
Dagen har bjudit på promenad och sova i mammas famn. Efter jobbet anslöt Niklas och Moster Mys, det var mysigt!
1 kommentar:
Katarinamaria
30 januari 2013 kl. 09:45:00 CET
Nu börjar du bli resan med buss. Undrar vad nästa steg blir?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Nu börjar du bli resan med buss. Undrar vad nästa steg blir?
SvaraRadera