Idag har det hänt mycket nytt! Lilly har åkt buss, färden gick till kusin e. Som blev väldigt glad när vi kom. Sen blev det premiär för Lilly på promenad med Winston. När vi sen kom hem hade Lilly fått post för första gången! Det var en mycket fin present från mormor och morfar.
Nu längtar Lilly efter pappa :-) snart kommer han hem till oss då blir det mys i soffan.


Så mycket det kan hända på en enda dag.
SvaraRadera