torsdag 17 januari 2013

Jag kan flyga jag är inte rädd

Det är klart att man blir trött av att flyga och måste vila i pappas famn.



2 kommentarer:

  1. Lilla skruttan vilken härlig stil du har.

    SvaraRadera
  2. Självklart är pappas famn gosigast när man varit ute på äventyr.

    SvaraRadera