Lilly är på förskolan idag, men igår var hon hemma och det var 4-årskontroll. Hon blev med beröm godländ! När BVC-sköterskan såg att Alice följer med blicken, sa hon ja du läser väl snart precis som storasyster.
Lilly bjöd på show igår, det var Disney on ice med Elsa. Hon gjorde en biljett och skrev alldeles själv: DSNI och ELSA, resten var lite svårare att tyda.
Mormor och morfar höll oss sällskap på eftermiddagen och på kvällen kom Daniel med presenter från mammas jobbarkompisar! Lilly blev överlycklig för sin "glitteröra". Hon ska älska den i hela sitt liv!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar