tisdag 17 januari 2017

Hemma med två

Måndag och tisdag har Lilly varit hemma från förskolan för det går magsjuka där. Igår lekte vi med alla presenter som Lilly fick på sitt kalas. 
Vi målade , gjorde smycken, pysslade och pusslade och läste bok! 

På kvällen tog pappa årets bild! 

Tisdagens utflykt blev till BVC där vi konstaterade att Alice har gått upp över sin födelsevikt och är nu på 4075g och 53,5 cm. På väg hem gungande Lilly på gungan i trädet.  Det bar superkul, ända tills hon ramlade och landade på ansiktet. Allt blev dock bra med ett plåster. 
 
Innan det var dags för take away var pappa och Lilly på jympa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar