fredag 13 januari 2017

Badpremiär!

Dags att bada Alice! Det gick väldigt bra, hon gilllade det, i alla fall tills vi började tvätta halsen. Lilly var till stor hjälp och tvättade hennes fötter och lite på huvudet. 

Sen hade vi en nöjd och väldoftande bebis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar