Lilly och pappa testade skridskorna för första gången på denna säsongen i måndags. Mamma, mormor och morfar var publik. Det började med att vi försökte ta på Lilly ett par skridskor i stl 24! Det gör ont! Tårna är böjda sa Lilly. Oj! Mormor fick gå och hyra ett par större grillor.
Efter lite övning gick det riktigt bra att åka, Lilly kunde stå själv, resa sig utan stöd och åka framåt!! En självklar vinnare!
Efteråt stretchade mamma och Lilly.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar