fredag 24 februari 2017

Våfflor!

I måndags kom mormor och morfar på besök. Efter en cykeltur i blåsten fikade vi på våfflor! Mums va gott! 

Alice fick också äta, mormor matade med utpumpad mjölk. Det gick jättebra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar