Lilly visade att hon har lärt sig cykla, under helgen lärde hon sig också stanna utan att ramla!
Kristina och Lilly lekte mycket med My little pony och pysslade, så läste de en och annan bok också.
Såklart blev det lite bebisgos och bud också.
Såklart blev det lite bebisgos och bud också.
En tur till Sandbacka (fiskebäck) tog vi innan lunchen på söndagen. Lilly cyklade igen, det var lite svårare att cykla på grusväg, men det gick ändå bra!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar