Nya fredagsrutinen är att Lilly går på bollskola och sedan blir det mat framför tv'n och film. I fredags bjöd bollskolan på badminton och till den hemmagjorda pizzan kollade vi på air Buddy. Lite mysig film.
Tidigare på dagen hade Lilly och mamma gjort kronor till hela familjen. Alice har provat fåtöljen.
Lördags-gos i sängen!!
Lilly var och klippte sig på lördags förmiddagen och då passade pappa och Lilly på att shoppa loss på the English Shop. Bl.a. Hello Kitty cupcake kit. Så efter vi bakat dem bjöd vi in grannarna på fika.
På söndags eftermiddagen åkte vi till mormor och morfar. Vi gav oss ut för att leta snö för ett pulkaåk. Det blev inte så mycket åkt, men vi hade en mysig fika ute i alla fall! Som grädde på moset fick vi söndagsmiddag också, köttfärslimpa mums!
Alice växer så det knakar! Och hon ler väldigt ofta nu, har också börjat göra lite olika ljud.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar