Lilly lekte mycket med Saga och Iris på studsmattan och lekstugan.
Innan vi åkte till Vimmerby på söndagen för att gå till Astrid Lindgrens värld så fick vi en härlig sommardag hemma.
Vid tennishallen i Vimmerby träffade vi en annan familj Köppar. Lilly njöt av att vara med storkusinerna.
Vi tittade iaf på Pippi, sen uppsökte vi vårdcentralen, för Lilly klagade på att hon hade ont i nacken. Men det var ingen fara sa de, vi tror nu i efterhand att det var ipadens fel att hon hade nackont.
Lilly spenderade eftermiddagen och kvällen med att titta på My little pony och flickor som leker med lera.
Nästa dag tittade vi på Emil och soppskålen, sen ville Lilly inte mer. Det var svårt att få i henne mat och dricka så vi satte oss i bilen för att åka hem till farfar och Kristina istället.
Kristina hade jätteroliga knappar man kunde leka med.
Nästa dag stannade vi till hos farmor Eivor och fikade innan vi åkte vidare till Namnerum.
Där var farmor, Stig och Ninni. Sen på kvällen kom Vilgot med sin mamma och pappa också. Nästa dag åkte vi in till Kalmar och Skälby gård.
Innan vi åkte hem till Lägenheten i Nybro plumsade vi lite stenar i Kalmarsund. Lilly råkade sätta sig på huk så byxorna blev blöta!!
Vi åkte sen från Nybro vid 18:30 med tanken att Lilly skulle somna på vägen, men så fel vi hade. "Sover Ester, Maja och Tora nu?" "Ja" "Mmmm (nöjt leende)". Hon var vaken hela vägen hem, men somnade i alla fall snabbt.
Åh va skönt att vara hemma i egna (?!) sängen.
Lördagen blev en jättefin dag så mamma och pappa målade lite.
Dagen efter var det riktig födelsedagsmiddag hos mormor. Lilly lekte utanför i regnvattnet och blev så skitig så hon fick duscha!






















Inga kommentarer:
Skicka en kommentar