För några helger sen var det äntligen dags för farmor och Ninnis 60-årsöverraskningsfest. För att inte avslöja oss bodde vi hemma hos farbror och faster natten innan. Kul med kusin-lek! Födelsedagen (12/6) startade med sol, sommarklänning och lunch hemma hos pappas kusin. Farmor och Ninni var nöjda med att alla barn och barnbarn var på plats. Stugor bokade på Löttorps camping och middag på uteplatsen och ett besök på stranden (storkusinerna/sysslingarna badade men Lilly tyckte det var kallt) avslutade fredagen. Lördag och dags för utflykt med tåg i Trollskogen och promenad för att titta på ett vrak. Lilly gick mycket själv men det var bra att bärstolen var med. Grillning på kvällen och fest i vår stuga. På campingen fanns en äventyrsbangolfbana med massa djur ("Jag vill gå dit djuren står stilla") och en stor lekplats där vi fikade. Mysigt att dela stuga med farmor så man kunde läsa ihop. En jättekul helg och farmor och Ninni verkade väldigt nöjda.
tisdag 14 juli 2015
Farmor och Ninnis 60-årsöverraskningsfest
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar