I sälen hade vi det finfint! Dagarna kantades av byggjobb, sömnad, lek, cykling, fjällpromenader, lek I vattenpölar, god mat, spel, trollskogen, lekplatser och mycket mer.

Pappa var lektant många gånger och hade med sig de stora tjejerna till trollskogen och lekte kom alla mina små barn vid Valles backe.
Mamma fick bra hjälp när det var dags att sy gardiner! Tyvärr fans det inte så mycket att hjälpa till med.
Ester är superbra på att cykla på sin springcykel bade på träbanan och I backen. Lilly gillade att hälsa på Valle och att springa runt träbanan. Det blev ett bra träningspass.
Sen åt vi alla lunch ute, Majken var med och satt I barnstol. Väldigt mysigt.
När vi sedan skulle vända åter mot Goteborg gick resan på nytt bra, ända tills vi var I Götatunneln, då dog batteriet på Ipaden. Lilly fick ett bryt, och mamma med.... så det slutade så här:












Inga kommentarer:
Skicka en kommentar