söndag 2 juli 2017

Maj var det....

Nu är det redan Juli, tiden springer iväg och Alice äter inte så långa stunder så mamma hinner aldrig blogga. Hör kommer vad vi gjorde resten av maj. 
Lilly cyklar till affären! Men helst vill hon köra springcykel ihop med Emma mittemot. 
En ledig fredag åkte vi till Slottskogen ihop med mormor och morfar och Ester, Majken, Emma och Sigrid. Vi lekte up naturleken, åt lunch och tittade på djur. En höjdpunkt var ponnyridningen och en annan var glassen! 

En kväll kom mamma på att Lilly behövde duscha. Det fanns ett visst motstånd och då bjöd mamma istället in till spa.  Dusch följt av nagelvård, vatten med apelsin i att dricka och gurkor på ögonen! Mycket mysigt tyckte Lilly. 

Alice äter gärna smörgåsrån. 
"Jag är show-stjärna" flytter shy"

Lek med kompisarna mittemot. 



Mamma och Alice på väg att hämta Lilly på förskolan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar