Efter bollskolan följde Ester med hem. På schemat stod bad, pizza och Trolls-filmen och sen övernattning. Väldigt kul och mysigt och inga sura miner. Det blev dock lite sent så Lilly blev väldigt trött och när hon skulle sova, kunde hon inte det för det kom tårar i ögonen när hon blundade. Stackars liten!
Filmen var lite läskig ibland så då fick de sitta i knäet.
Pappa dukade upp Alice till frukost!
På lördagkvällen firade vi morfar och Magnus! Daniel stod för matlagningen. Som Lilly sa: Daniel brukar inte laga maten, han lagar alltid maten.
På söndagen var Lilly på kalas hos Emma S, princesskalas. Mamma och pappa var på promenad med Alice under tiden. Pappa har en spricka i ett revben så han kan inte träna som vanligt.
Efter kalaset tog vi det lugnt och tittade på film. Alice tycker också filmen är bra, trots att pappa försöker vända bort hittar hon tvn.
Vi har två tjejer som gillar långsamma mornar.







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar