Efter jobbet på fredagen kom mamma till Mölndal och sov också över hos mormor och morfar. Det var mysigt och skönt att slappa ihop!
Efter en långfrukost så åkte vi hem och packade om för att ta in på nästa hotell. -tånguddsbacken. Där fick vi lunch och sen åkte vi och lekte med Moa. Det gick jättebra att leka ihop alla tre.
På kvällen lagade Daniel och Mamma mat till en stor skara på tångudden. Ester och Lilly lekte fantastiskt bra, inga bråk utan bara roligt. Majken var som vanligt ett solsken.
Under middagen frågade mamma Lilly om det var några som saknades vid middagen. Mamma tänkte att svaret skulle bli pappa och Tobbe. Men det blev; farfar, Katarina och Lasse.
Lilly sov i Esters rum och de sov bra hela natten. På morgonen berättade de stolt att de hade pussats när de vaknade! Efter frukost tog vi en promenad till havet och ploppade stenar. Vi tänkte inte på att det var en dum aktivitet när Winston var med och ville hämta tillbaka dem....
Efter lunch åkte vi hem till MBV och fick besök av Daniel, mamma och Daniel bakade macarons. Gott tyckte Lillly!
Lilly hann även med att cykla lite med grannen Emma. Lilly har precis lärt sig att cykla på sin trehjuling.
Tyvärr fick vi just meddelande om att pappas flyg är försenat. Nu vill vi ha honom hemma!!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar