tisdag 20 oktober 2015

Bad!

Ikväll var ett bad ett måste, av två anledningar. 
1) vi hade varit på jympa 
2) Lilly hade spexat lite på förskolan idag och använt lera som en hatt.... 

Man kan säga att håret var lite fettigt och kladdigt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar