Lilly Pi och Alice på äventyr
tisdag 20 oktober 2015
Bad!
Ikväll var ett bad ett måste, av två anledningar.
1) vi hade varit på jympa
2) Lilly hade spexat lite på förskolan idag och använt lera som en hatt....
Man kan säga att håret var lite fettigt och kladdigt :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar